Kennen jullie Silke al?
Hoi,
ik ben Silke, een nieuw gezicht in de praktijk! Sommigen onder jullie hebben mij misschien al ontmoet tijdens mijn stage in februari. Na deze fijne ervaring was ik dan ook ontzettend enthousiast dat ik hier aan de slag mocht gaan.
De afgelopen zes jaar studeerde ik in Gent. Eerst behaalde ik mijn diploma kinesitherapie met een specialisatie in inwendige aandoeningen. Toch merkte ik dat ik het sportieve aspect binnen de kinesitherapie miste, waardoor ik mij momenteel verder specialiseer in musculoskeletale revalidatie.
Mijn interesse in beweging en het menselijk lichaam begon al van jongs af aan. Ik heb jarenlang gedanst en gaf hierin ook enkele jaren dansles. Daar groeiden mijn gevoel voor ritme, coördinatie en fascinatie voor het lichaam alleen maar verder.
Daarnaast trek ik in de zomer graag naar de bergen en ben ik altijd te vinden voor wat avontuur! In het weekend vind je mij vaak in de stad met vrienden of al wandelend in de natuur, iets wat ik het liefst afsluit met een gezellig en zonnig terrasje.
Vanaf nu kan je mij tijdens de week terugvinden in de praktijk in Aalst, waar ik jullie met veel plezier zal begeleiden en behandelen.
Tot snel!
!
